Helg i naturens tecken!

Det har varit en helg med mycket skog... Man borde verkligen vara ute i skogen mer, det är ju så friskt och vackert!

I går var Pablo och min bror med och tävlade i TSOK:s KM i MTB. De var riktigt taggade, men tyvärr bröt Pablo tävlingen.
Han körde vilse.... NO COMMENT! :)
Tobias klämde in sig på en 12:e plats men var nära en mycket bättre placering.



Idag blev det först simskola för mig och Felipe, det går sådär för han är livrädd för att få vatten över sig...

Sedan blev det en tur upp på Hunneberg och ett besök i Trollskogen. Vi hittade inte så många troll dock men vi försökte bidra...



Efter dagens tur så bestämde vi att försöka komma ut på skogspromenad hela familjen varje söndag. Får se hur det går!

Hälsningar
Postat av: Petra

Typiskt att han körde vilse ;-(



Men det var iaf de sötaste små trollen jag sett :-)



PUSS

2011-10-24 @ 19:14:04

Har du en hälsning till mig?

Vad heter söta du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Hälsning:

Trackback
RSS 2.0