Marcelo 2 månader!


Tiden går så fort!

Tänk att vår lille prins redan är 2 månader idag.
Men samtidigt som det är skrämmande så blir jag oxå glad för han är faktiskt, trots sin storlek, bara 2 månader! På mamma-barn gympan trodde några andra mammor att han var 3-4 månader...
För mig är han fortfarande en liten sårbar varelse som bara kan skyddas av sin mamma.
Han ligger fortfarande still och bara iaktar vad som händer runt omkring honom.
Skrattar lite ibland, börjar bli lite kittlig har jag märkt. Han favoritlek just nu är "baka baka" då skrattar han gott!
"Pratar" gör han mer och mer, auuoo, aguoo och liknande kan man få honom att säga.
Är lite rädd just nu för att jag inte har tillräckligt med mjölk. Han är ju en ganska stor pojk som vill ha mycket mat. Men just nu, efter två vändor med mjölkstockningsfeber, så känns brösten mest tomma. Hoppas jag klarar en månad till, sedan känns det mer ok om det inte går längre. :(

En liten bild på 2 månaders pojken oxå såklart!


Hälsningar
Postat av: SOFIA

Oj, vad fort det går och grattis till 2 månaders dagen :-) ... jag vet att jag hade sådana där svackor, och vet att det kan ske... helst när de äter mer.. då äter de oftare och mer och då tar det någon veckan innan kroppen producerar mer mjölk som jag förstod det. Och sen drack jag ett amningste från hälsokost, det hjälpte för mig :-)



Hoppas du slipper fler mjölkstockningar och att allt är bra annars .. Kram

2011-09-28 @ 20:30:44
URL: http://sofiaoniklas.blogg.se/
Postat av: Petra

Sötnosen! Vad roligt att bodyn inte var för liten :-) Han är ju jättefin i blått!!



Hihi, ja baka kaka var uppenbarligen väldigt roligt haha, sötaste korven :-)



PUSS

2011-10-01 @ 07:49:34
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Vilken sötnos!

2011-10-01 @ 10:25:34
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Sv: om en månad. :-)

2011-10-04 @ 19:04:41
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Har du en hälsning till mig?

Vad heter söta du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Hälsning:

Trackback
RSS 2.0