Gott nytt 2012!

Jag hoppas att ni alla fick en sånn nyår ni trodde ni skulle få!! Det hade vi!

Jättemysigt nyårsfirande i goda vänners lag!
Vi åt gott:
Förrätt
Chevre inlindad i parmaskinka med marinad på honung, balsamvinäger chili och mango över (jag stog för denna)
Huvudrätt
Grillat och potatisgratäng, sommrigt och gott.
Efterrätt
Mangosorbe med turkisk yoghurt hallon och honung. Mmmm

De små barnen, tre st under 1 år, somnade gott medans de två stora höll sig vakna till tolvslaget! Felipe höll sig inne, tyckte det var lite otäckt med allt pangande!

Nyårslöften då?
Nja inga direkta så, men mycket runt mig kan bli bättre. Vikten är en sådan sak. Både jag och Pablo ska försöka gå ner en del! Ni då?

Ett litet collage med nyaste appen!


Hälsningar
Postat av: SOFIA

Vilket härligt nyår.. Vad är det för app, nu blev jag nyfiken 

2012-01-12 @ 21:39:12
URL: http://photomemory.blogg.se/

Har du en hälsning till mig?

Vad heter söta du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Hälsning:

Trackback
RSS 2.0