Huset i Chile del 1

På begäran från Petra! Här kommer några bilder från mormor och morfars hus som jag tagit!

uppdaterade bilderna lite då jag insåg att de var alldeles för små!



Ja vad är det då ni ser??

Kylskåpssamling, förlängningssladd, morfars utomhusbelysning x 2, gamla busstolar som utomhusmöbler..., vår taklampa, fågelskrämma i en kruka, larver på en gren, olika växter, tvätt på tork med utsikt mot havet, adressskylten, snöre för att öppna porten, husdjuren två av tre hundar och en duva, mm mm!


Hälsningar
Postat av: Petra

haha sötnöt!



Alltså, det är så mycket själ och hjärta att man känner det genom bilderna! Jag skulle verkligen vilja vara där med er <3

2012-01-26 @ 18:42:48
Postat av: Johanna

Håller med ovanstående. Nästa gång hänger vi med.. När kommer ni hem? Puss

2012-01-26 @ 19:35:53
Postat av: Malena

Underbara bilder! Vilken fin blogg du har! Hittade hit genom en länk på Sofias bogg och kände igen bloggnamnet från dina kommentarer på Petras och Sofias mfl Instagram.

2012-04-24 @ 13:51:13
URL: http://malenasplace.blogg.se/

Har du en hälsning till mig?

Vad heter söta du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Hälsning:

Trackback
RSS 2.0