Bakslag

Ni skulle bara veta hur bra det går i träningen! Dessutom är det såå roligt! Varför ska det då, när det går så bra, plötsligt gå dåligt???

Jag har skoskav på höger fot av de nya "kärleksskorna", de fick jag av Pablo på Alla hjärtans dag därav namnet. Det är ett par Easytone från Reebok som är utformade så att rumpa och ben tränas extra mycket. Vänster fot gör bara ont, det är i ytterdelen av foten om ni förstår vad jag menar. Kan vara kärleksskorna som är boven i detta fall oxå. De är ju inte helt stabila, så jag kan ha sträckt något.

I huvudet vill jag bara ignorera att det gör ont. Så sugen är jag faktiskt på att träna. Men när jag dansade i onsdags så gjorde VARJE steg ont.

Idag och imorgon fredag blir det vila, så håller vi tummarna för att jag kan köra dansstep på lördag igen! 

Tur i allafall att maten går bra. Är inte alls sugen på godsaker, det är som bortblåst. Jag som är en sånn godisgris! 

För att peppa mig själv lite extra så bjuder jag här på några hemska strandbilder från Chile.
Vi kan kalla dem FÖRE bilder!


Hälsningar
Postat av: Petra

Vännen då, tycker att det är så synd att du fått så ont. Just easytone är ju en "balanssko" och har du då ett nedslag/fotsteg så tex tar stöten på utsidan foten så blir det en översträckning varje gång eftersom kuddarna är såpass mycket högre. Du kanske ska prova utan dem ett tag sen när du vilat och prova senare igen för att se om de kommer tillbaka när du använder dem.



Det var väl verkligen inga hemska strandbilder! Kankse inte är samma som din målbild men for god sake woman, du har en liten pluttbebis hemma! :-)



Hej dig nu <3

2012-03-02 @ 09:45:13
Postat av: Sofia

Va tråkigt att det blev bakslag. Men du är grym som kämpar på! Jag hejar på dig!



Kram

2012-03-03 @ 14:03:17
URL: http://elfia.blogg.se/
Postat av: Petra

Nu får du uppdatera så att jag får något att läsa om! :D



2012-03-14 @ 07:40:31
Postat av: Saratilda

Bra jobbat emma....Alla får bakslag. Det gör dig bara starkare när du klarat av dessa hinder. Jag får vänta ngr veckor innan min träning drar igång. Men snart hoppas jag orka powerwalka med barnvagnen =)

Hoppas allt är bra med dig annars, som du skrev till mig så hann jag inte öppna tidningen innan vattnet gick =)

2012-03-22 @ 13:38:53
URL: http://saratilda.blogg.se/
Postat av: Malena

Hoppas ditt onda gått över. Själv är jag liiiite slemmig i halsen och akn just nu inte träna (harkel)

Du ser ju ut som folk gör mest! Men vi ser bara de supersmala runt ikring oss. Eller rättare sagt nu när man är äldre och klok så jämför man ju med hur man en gång såg ut och de "unga" och smala påminner oss om hur det än gång var. Så är det då iaf för mig!

2012-04-24 @ 13:49:07
URL: http://malenasplace.blogg.se/

Har du en hälsning till mig?

Vad heter söta du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Hälsning:

Trackback
RSS 2.0